LaTeX + pdf με enabled τα comments...

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Mon Oct 10 23:12:04 EEST 2005

Neon Absentius wrote:

> Wild guess.  Ο Acrobat της Adobe, υποστηρίζει την δυνατότητα όχι
> μόνο να δεις αλλά και να γράψεις/σχολιάσεις τα pdf κείμενα.  Πιθανόν
> να εννοούν αυτό.  Σ' αυτήν την περίπτωση δεν νομίζω ότι εσύ ο
> δημιουργός του pdf χρειάζεται να κάνεις τίποτα, το θέμα είναι αν
> έχουν το full program ή μόνο τον Reader.

Το κάνει και ο Reader 7.0, αρκεί το κείμενο να έχει δημιουργηθεί με την
αντίστοιχη εντολή.

> Βεβαίως και υποστηρίζεται, στείλε τους το .tex αρχείο.  Μπορούν να
> κάνουν τα σχόλια και μετά να το κάνουν pdf. :ο)

Θέλει το pdf να σχολιάσει... Έχει Windows και εγώ γράφω unicode latex,
που συνήθως δεν αρέσει στο miktex...

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr