emacs & ελληνικό λεξικό

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Mon Oct 10 21:10:11 EEST 2005

On Mon, Oct 10, 2005 at 03:50:49PM +0300, Argiris Mokios wrote:

> To ispell που έχει είναι το 3.4
> Με emacs -q το ispell λειτουργεί κανονικά(για τα αγγλικά)

Ok.  Αυτό είναι καλό, σημαίνει ότι ο Emacs σου είναι εντάξει και
απλά υπάρχει πρόβλημα στα user configuration.  Πιθανόν να υπάρχει
και κάποιο πρόβλημα με το aspell το ίδιο.  Εγώ είχα πολλά προβλήματα
να κάνω τον Emacs μου να τρέχει το ελληνικό λεξικό και τελικά
έφταιγε ότι το aspell μου ήταν μισοσπασμένο και καταλάβαινε κάποια
από τα options αλλά όχι τα default option που τούστελνε ο Emacs.
Λες ότι έχεις το greek aspell και φαντάζομαι βέβαια ότι δουλεύει :)
Όταν (αν;) το χρησιμοποιείς από το command line για να κάνεις
spellcheck ένα ελληνικό κείμενο τι switches/options χρησιμοποιείς;
Μπορεί να χρειάζεται να αλλάξουμε το default του Emacs.  Αλλά προς
το παρόν απάντησε αν μπορείς στο παρακάτω:

Όταν τρέχεις τον Emacs με το -q option τι συμβαίνει όταν προσπαθείς
να ενημερώσεις τον Emacs για το καινούριο λεξικό; Προσπάθησες να
κάνεις eval (C-xC-e) τις sexp που σου είπα στο προπροηγούμενο
μήνυμα; Τι συμβαίνει;

> Αν αφαιρέσω την παρένθεση τότε:
> End of file during parsing: ~./emacs

Oooops!  Ναι βέβαια η παρένθεση κλίνει το αρχικό conditional.
Έπαιξα λίγο και χωρίς να το πολυσκεφτώ έσβησα το αρχικό check αν
τρέχεις XEmacs χωρίς να συνδειτοποιήσω ότι όλο το .emacs σου είναι
ουσιαστικά μια if-form.  Έτσι μούμεινε κρεμασμένη η παρένθεση.

--
 There is no national science just as there is no national
multiplication table; what is national is no longer science.