Samba Hardware preference

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Oct 10 19:11:51 EEST 2005

Db0 wrote:

> Καμία 20 concurrent κάθε στιγμή και μπορεί να φτάσει καμία 50 σε peak.

Ε δε χρειάζεται και κανένα τρομερό μηχάνημα.  Και το παλιό σου 486 που
λέει ο λόγος μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά.  Ο δικός μου server, με
αντίστοιχους χρήστες, είναι PIV 1.6 GHz, 512 MB RAM, πρόσφατα
αναβαθμισμένος από PIII 800 (αναβαθμίστηκε όχι γιατί δεν δούλευε μια
χαρούλα, αλλά γιατί έτυχε να περισσεύει ένα motherboard από αναβάθμιση
desktop, που έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις).  Μνήμη παλιά είχε 512,
κάποια στιγμή το είχα αναβαθμίσει σε 768 επειδή μου περίσσευε, χωρίς
να δω σοβαρή διαφορά (παρόλο που στο ίδιο μηχάνημα τρέχουν διάφορα
μνημοβόρα web applications· η samba είναι αμελητέο μέρος του φόρτου
και της μνήμης).  Έχει δυο σκληρούς IDE.

Χρειάζεται βέβαια καλή ποιότητα hardware για αξιοπιστία (όχι τυχαίο
τροφοδοτικό, κάρτα δικτύου 3com) και καλή επιλογή filesystem (εγώ έχω
ext3 λόγω παράδοσης, αλλά αν έστηνα καινούργιο θα εξέταζα το xfs).