emacs & ελληνικό λεξικό

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Mon Oct 10 15:36:52 EEST 2005

On Mon, Oct 10, 2005 at 02:41:36PM +0300, Argiris Mokios wrote:

> Με το αρχείο .emacs που επισυνάπτω και με την εντολή
>
> M-x ispell
>
> μου βγάζει:
>
> Wrong type argument: string, nil
>                      ^^^^^^

Μάλλον εννοείς, strinp, nil.

Αυτό είναι πολύ γενικό error message.  Σημαίνει ότι κάτι που
αναμενόταν να έχει type sting δεν ήταν string.  Μπορεί να έρχεται
από χίλιες δυο πηγές.  Λόγω της απλότητας της κατάστασης (πολύ μικρό
.emacs και απλή εντολή)  είναι πιθανόν να οφείλεται σε κάποιο
conflict στο configuration.  Γι αυτό πρέπει να κάνεις διάφοαρα τεστ
για να δούμε το αποτέλεσμα.

Τι σου βγάζει όταν το ξεκινάς χωρίς να διαβάζει το .emacs σου;
Ξεκίνησες τον emacs με το options -q?

Κοίτα αν για κάποιο λόγο δεν γουστάρεις να σε βοηθήσω πές μου το και
σταματάμε.  Μην κάθομαι εγώ όμως σαν το μαλάκα να γράφω λεπτομερείς
οδηγίες που εσύ αγνοείς.

> ;;;
> )
> ;;;

Αυτή η παρένθεση περρισεύει.

--
 There is no national science just as there is no national
multiplication table; what is national is no longer science.