mysql & ellhnika

John Paparas bathory at whoever.com
Mon Oct 10 12:06:08 EEST 2005

----- Original Message -----
From: "Leonidas Tsampros" <ltsampros at upnet.gr>
To: linux-greek-users at hellug.gr
Subject: Re: mysql & ellhnika
Date: Mon, 10 Oct 2005 11:31:51 +0300

> On Mon, Oct 10, 2005 at 10:47:36AM +0300, Harris Kosmidhs wrote:
> > Gia mia akoma fora exo problhma me ta ellhnika sth MYSQL. Eixa anaptu3ei
> > ena site (se iso8859-7 charset) xrhsimopoiontas mysql 3.23. Ola ok apla
> > eixe problhma sto search ellhnikon. Opote eipa na thn anaba8miso se 4.1
> >
> > Meta thn anaba8mish ta ellhnika ta epai3an. Ekana tis e3hs kinhseis:
> > to table to ekana collation greek_general_ci. Epishs ka8e pedio tou
> > pinaka to ekana sto idio charset me to idio collation.
> > 3anaperasa ton pinaka (o opoios ftiaxnetai apo ena php script me bash
> > ena text -iso8859-7- arxeio pou tou dino) alla pali tipote.
> >
> > Ta ellhnika ta blepo me ??? kai sto phpmyadmin kai meso ths selidas pou
> > exo ftia3ei.
> >
> > Exei kaneis kamia idea (peran tou migration se postgresql :-)) giati
> > epeigh dustuxos polu
> >
> > thanks
> >

> Veveosoy oti xrisimopoihses ta eksis options kata to ./configure :
>
>          --with-charset=greek
>          --with-xcharset=all
>
> Me ta ellhnika pantws stin mysql 4.1.x den evgala apolytws kamia akri.
> (eixa akrivws to idio provlima me afto poy perigrafeis)
> H monadiki lysh poy vrika htan na kanw downgrade se 4.0.x opoy ola doylepsan
> opws perimena.

Egw ekana migration apo mysql 3.23 se 4.1.14 apo source xwris ta parapanw options sto ./configure.
To mono pou ekana kai ta ellinika doulevoun mia xara sto sorting einai oti pros0esa sta [client] kai [mysqld] sections tou /etc/my.cnf ta akolou0a:
default-character-set=greek
character-sets-dir=/usr/local/mysql/share/mysql/charsets