mysql & ellhnika

Leonidas Tsampros ltsampros at upnet.gr
Mon Oct 10 11:31:51 EEST 2005

On Mon, Oct 10, 2005 at 10:47:36AM +0300, Harris Kosmidhs wrote:
> Gia mia akoma fora exo problhma me ta ellhnika sth MYSQL. Eixa anaptu3ei
> ena site (se iso8859-7 charset) xrhsimopoiontas mysql 3.23. Ola ok apla
> eixe problhma sto search ellhnikon. Opote eipa na thn anaba8miso se 4.1
>
> Meta thn anaba8mish ta ellhnika ta epai3an. Ekana tis e3hs kinhseis:
> to table to ekana collation greek_general_ci. Epishs ka8e pedio tou
> pinaka to ekana sto idio charset me to idio collation.
> 3anaperasa ton pinaka (o opoios ftiaxnetai apo ena php script me bash
> ena text -iso8859-7- arxeio pou tou dino) alla pali tipote.
>
> Ta ellhnika ta blepo me ??? kai sto phpmyadmin kai meso ths selidas pou
> exo ftia3ei.
>
> Exei kaneis kamia idea (peran tou migration se postgresql :-)) giati
> epeigh dustuxos polu
>
> thanks

Veveosoy oti xrisimopoihses ta eksis options kata to ./configure :

        --with-charset=greek
        --with-xcharset=all

Me ta ellhnika pantws stin mysql 4.1.x den evgala apolytws kamia akri.
(eixa akrivws to idio provlima me afto poy perigrafeis)
H monadiki lysh poy vrika htan na kanw downgrade se 4.0.x opoy ola doylepsan
opws perimena.