Wireless 802.11g PCI Card (linux-compatible)

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Sat Oct 8 13:28:10 EEST 2005

On Saturday 08 October 2005 00:55, Fotos Georgiadis wrote:

Κατ' αρχάς, ευχαριστώ για τις συμβουλές.

> Ρίξε μια ματιά σε αυτό:
> http://prism54.org/supported_cards.php

Ακριβώς αυτό κοίταξα. Αλλά δυστυχώς οι υποστηριζόμενες κάρτες είναι μόνο
5 (!) εκ των οποίων μόνο 1 (!) PCI και συγκεκριμένα η:

όπου κλασσικά όταν θες μόνο μία συγκεκριμένη κάρτα, γίνεσαι έρμαιο των
καταστημάτων, πόσο μάλλον αν είναι παλιά (που μου φαίνεται ότι είναι)
και δεν υπάρχει σε στόκ.

Αχ, τέλος πάντων. Από ότι έχω καταλάβει, το θέμα 802.11g στο Linux είναι
λίγο πίκρα (σύμφωνα και με το
http://www.hpl.hp.com/personal/Jean_Tourrilhes/Linux/Linux.Wireless.drivers.802.11ag.html)
και μάλλον θα προσπαθήσω να βρώ την SMC.
--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)