"ιεραρχία" σε λίστες (ήταν: Re: [Open-source] Re: Metafrash MediaWiKi...)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Oct 8 06:10:37 EEST 2005

Στις 2005-10-08 02:52, ο Neon Absentius <absent at sdf.lonestar.org> έγραψε:

> \begin{bait}
> Αν και μια τέτοια τάση υπάρχει πράγματι σε όλες τις λίστες είναι
> ιδιαίτερα έντονη σε μικρές επαρχιώτικες λίστες -- καλή ώρα.
> \end{bait}

\relax

\font\bf=cmbx10
\centerline{\bf Σχεδόν το Πέτυχες}

{\bigskip\bite\noindent
Οχι, εκτός κι αν όλα τα άτομα μιας λίστας θεωρούνται "ίσοι", κάτι που
μπορεί να μοιάζει το παραδείσιο όνειρο ενός ουτοπικού, ιδανικού κόσμου,
αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς δεν ισχύει.}

Οταν ο Γιάννης μίλησε για "ιδεατή" ιεραρχία, εννοούσε κάτι σαν "ρε συ,
αυτός είναι μέλος από το 1994... καρα-γουάου!"  Κάτι που δεν σημαίνει
πως το συγκεκριμένο μέλος έχει δίκιο 100% σε ότι λέει, αλλά έχει μια
Χ~βαρύτητα, με σχετική επιρροή κάπως μεγαλύτερη από κάποιον ο οποίος
εμφανίζεται στο συνολικό Δίκτυο πριν κάνα χρόνο περίπου.

\vfill\eject
\bye