Metafrash MediaWiKi...

Christos Nouskas nouskas at freemail.gr
Sat Oct 8 03:35:14 EEST 2005

Nick Kossifidis wrote:
> Ας πω κι εγώ λίγα πράγματα...
 Ευτυχώς ΔΗΛΑΔΗ που είπες λίγα ΔΗΛΑΔΗ και ΔΗΛΑΔΗ δεν μου χρειάστηκε το
ψαλίδι ΔΗΛΑΔΗ...
> [...]
> εκείνο το meeting στη Στουρνάρη πήγα με τα παιδιά στην ενημέρωση που
> κάνανε στην Νεολαία του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και αποφάσισα να προσπαθήσω να
> ασχοληθώ ενεργά για να βοηθίσω και την κοινότητα μέσω του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και
> το ΠΑ.ΣΟ.Κ. ως κίνημα. Ήμουν ήδη μέλος της Π.Α.Σ.Π. εδώ στο Ηράκλειο
> και πραγματικά με πείραξε αυτή η στάση του κινήματος. Αρχικά γράφτηκα
> στους εθελοντές διαδικτύου (στο forum τους) και παρακολουθούσα την
> δράση τους, εκεί είδα μια προσπάθεια απ' το ΠΑ.ΣΟ.Κ. να πλησιάσει
> κοινότητες όπως τον Hellug και το AWMN (όπου τους είχε καλέσει στο

 11 γραμμές, 6 φορές ΠΑ.ΣΟ.Κ. (πώ πώ πώ, έχασα 1 δευτερόλεπτο για κάθε
τελεία) και 1 φορά Π.Α.Σ.Π. (άλλα 4 δευτερόλεπτα χαμένα). Και γιατί
τόοοοοσο μακροσκελής ο πρόλογος εγράφη (Yoda RPN) και γιατί μας κόβεις
την αναπνοή με τις ρημάδες τις τελείες (θα σε διαγράψουν απο την
κλαδική;) και γιατί σού "άρεσε πάρα πολύ" ενώ "πραγματικά σε πείραξε" και
ποιοί στον μπού<ΠΑΦ!>[0] είναι τελικά αυτοί οι εθελοντές διαδικτύου (στο
forum τους όμως) και γιατί χάθηκε η συνοχή τού γραπτού σου λόγου στον
δρόμο;

> Αυτά από εμένα, με  θλήβει ιδιαίτερα το γεγονός να βλέπω εδωμέσα
> φαινόμενα "ταμπέλας" μεταξύ μας και θεωρώ ότι όταν γίνεται κάτι καλό για
> την κοινότητα ότι πρέπει να το αναγνωρίζουμε και να το προωθούμε για να
> ενεργοποιείται κι άλλος κόσμος και να μην κολάμε στο ποιός το έκανε και
> πως το έκανε. Κι εγώ θα χαιρόμουν να δω κι άλλους να συνησφέρουν όπως
> εμείς γιατί πολοί χρησιμοποιούμε ελ/λακ αλλά λίγοι βοηθάμε σε αυτό.

 Θύμησέ μας κιόλας τί ψήφισε το ΠΑ.ΣΟ.Κ. (+3") για τις πατέντες και
αναρωτήσου γιατί εκνευρίστηκαν λίγο μερικοί εδώ μέσα (δεν μας ενδιαφέρει
τί ψήφισαν τα άλλα κόμματα, τουλάχιστον όχι μέχρι να δούμε καυχησιές υπέρ
τού ανοικτού λογισμικού και από αυτούς, οπότε θα πέσει και εκεί το
ανάλογο στόλισμα).
 Και, αν θές δηλαδή, πρόσεξε λίγο την ορθογραφία σου, διότι καραδοκεί εδώ
μέσα έν ανώνυμον Απέχον Νέον που δεν κρατιέται να σου αρχίσει κήρυγμα
περί ΚΝΓΤΠΠΠΤΚΤΟΚΕΤΕΤΤΓΤΜΔ [1].

 Φ.Ι.ΛΑ.ΚΙ.Α. !

[0] Ο:-)
[1] Κανονιστικής-Νομοθετικής Γραμματικής Τής Πλατωνικής Πολιτείας Προ Της
Καταρρεύσεως Της Ομηρικής Και Εκφυλισμού Της Εις Την Της Γιαγιάς Του
Μαλλιαρήν Δημοτικήν

--
   #######	"We are Pentium of Borg. Division is futile.