Wireless 802.11g PCI Card (linux-compatible)

Fotos Georgiadis fotos at di.uoa.gr
Sat Oct 8 00:55:30 EEST 2005

On 7 Oct 2005, at 19:18, DJ Art wrote:

> Καλησπέρα,

<snip>

> Έχω καταλήξει στις εξής:
>
> NetGear WG-311 (v1 atheros / v2 TI)

Έχω μια v2 και την είχα πάρει αρκετά
παλιά με την πεποίθηση ότι θα έπαιζε,
μετά το πλήρωμα του χρόνου, και σε Linux.
Με το τότε ψάξιμο που είχα κάνει
φαινόταν ότι τελικά θα υποστηριζόταν
και μάλιστα αρκετά καλά στο Linux.

Από ότι φαίνεται τελικά έκανα λάθος. Η
Texas Instruments δεν δίνει drivers ούτε documentation
και γενικά έχει κακή στάση απέναντι σε
open source καταστάσεις, οπότε μακριά από
κάρτες που έχουν δικά της chipset. Το
ndiswrapper είναι το λιγότερο very ugly hack (πέρα
από το γεγονός του ότι δυσκολεύει και
την ανάπτυξη open source drivers).

Περισσότερα σχετικά με ndis wrapper εδώ:
http://acx100.sourceforge.net/ndis_cludge.html

Οι acx100 drivers πάνε να κάνουν δουλειά
αλλά δεν είναι και το πιο καλογραμμένo
κομμάτι κώδικα που έχω δει, το documentation
είναι ένα γιγάντιο flat README αρχείο που
πρέπει να κάνεις extract διάφορα
κομματάκια από εδώ και από εκεί (+firmware)
για να παίξει. Δουλεύει μεν αλλά μετά
από πολύ χάσιμο χρόνου δε.

Το κακό είναι ότι έχει και ένα bug σε
 >2.4.10 και σε συνδυασμό με AMD64 πετάει
ένα ωραίο oops (i did it again φάση). Οπότε η
δικιά μου άποψη είναι: απέφυγε, όπως ο
διάολος το λιβάνι, οτιδήποτε έχει
σχέση με TI.

Ρίξε μια ματιά σε αυτό: