[Open-source] Re: Metafrash MediaWiKi...

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Fri Oct 7 23:19:38 EEST 2005

On Fri, Oct 07, 2005 at 11:00:05PM +0300, Costas Barakitis wrote:

> Den aganakthse kaneis apo to PA.SO.K gia th dikh mou kritikh. Eswterikh
> diamaxh dikh mas htan. Ayto gia na leme ta pragmata me to onoma tous.

Ο OP ήταν από το ΠΑΣΟΚ.  Και διαμαρτυρήθηκε για την κριτική που
έγινε στην προσπάθεια προώθησης κωματικής διαφήμησης του ΠΑΣΟΚ στη
λίστα.  Γιατί το OP *ουσιαστικά* αυτό ήτανε, διαφήμηση του ΠΑΣΟΚ,
είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα.  Ακόμα και να μην το εννοούσαν το
ποστ διαφημιστικό πάλι ως διαφήμηση λειτουργεί.  Αν δεν θέλουν να
προωθήσουν το κόμα τους γιατί υπέγραψαν ως «ομάδα τάδε του ΠΑΣΟΚ»; Η
πτωχή --πλην τιμία-- λογική μου μου λέει ότι όταν βάζεις το όνομα
ενός κόματος στην υπογραφή σου τότε
α) είσαι μέλος του κόματος.
β) θέλεις η ενέργεια σου να εκληφθεί ως ενέργεια του κόματος.

Συνεπώς λογικό είναι η ενέργειά σου να εξεταστεί στο γενικότερο
πλαίσιο της συνολικής πολιτικής του εν λόγω κόματος και να
αναρωτηθείς για τα κίνητρα της ενέργειας.

Μου ξεφεύγει κάτι;

--
 There is no national science just as there is no national
multiplication table; what is national is no longer science.