[Open-source] Re: Metafrash MediaWiKi...

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Fri Oct 7 22:41:13 EEST 2005

On Fri, Oct 07, 2005 at 11:04:49AM +0300, Costas Barakitis wrote:

> To Internet einai ayto pou einai giati den exei kanones kai xwrofylakes.

Hear, hear!

Για να παραφράσω και ένα γνωστό quote,

"I don't know to whom the Internet belongs, but I know what it is
and what it stands for.  And you can't have it!"

Όσον αφορά το ΠΑΣΟΚ (και τα άλλα κώμματα τα ίδια σκατά είναι αλλά
για το ΠΑΣΟΚ μιλάμε) απαιτεί τεράστια αυθάδια και ξεδιαντροπιά να
μας το παίζουν ότι ενδιαφέρονται για το ΕΛΛΑΚ, ενώ η ψήφος τους υπέρ
των πατεντών είναι ακόμα νωπή.  Και να αγαναχτούν όταν κάποιοι
διαμαρτύρονται.  Θένε λέει να τους πούμε ευχαριστώ.  Όχι μόνο μας
γαμάνε δλδ, αλλά απαιτούν και αίσθημα.

Και ναι, όταν είσαι ενεργό μέλος σε ένα κώμμα (sic) φέρεις ευθύνη για
όλες τις μαλακίες που κάνει.  Αν διαφωνείς γιατί τους στηρίζεις;
Διότι δεν μιλάμε για απλούς ψηφοφόρους μιλάμε για μέλη.  Όταν
υπογράφεις ως «ομάδα τάδε του ΠΑΣΟΚ» οι πράξεις σου κρίνονται ως
πράξεις του ΠΑΣΟΚ και μπαίνουν στην ζυγαριά μαζί με τις άλλες
πράξεις του.  Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

--
 There is no national science just as there is no national
multiplication table; what is national is no longer science.