Wireless 802.11g PCI Card (linux-compatible)

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Fri Oct 7 19:49:20 EEST 2005

DJ Art wrote:
> Καλησπέρα,
>
> Κάνω έρευνα αγοράς για wireless PCI κάρτα, συμβατή με 802.11g (και b), η
> οποία προφανώς να υποστηρίζεται στο linux (κι αν ο driver είναι ήδη
> στον 2.6.x kernel, ακόμα καλύτερα).
>
> Έχω καταλήξει στις εξής:
>
> NetGear WG-311 (v1 atheros / v2 TI)
> US Robotics 5416 (TI)
> SMC 2802w (Prism GT)
> Level ONE wnc-0300 (atheros)
>
> Αν κάποιος έχει εμπειρία με κάποια(ες) από τις παραπάνω κάρτες ή έχει να
> προτείνει και κάτι επιπλέον, θα ήταν ευπρόσδεκτος :)

Η WG311v2 δουλεύει με το acx100 αλλά καλύτερα παίζει με ndiswrapper.
Είναι λίγο περίεργη, αλλά παίζει...

Θα συνιστούσα την WG311v1 - παίζει απείρως καλύτερα.

Ακόμα βέβαια δεν έχω καταφέρει το WPA να παίξει, αλλά που θα πάει και αυτό.

Για τις άλλες δεν ξέρω, αλλά μάλλον προς Prism θα πήγαινα.

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
http://dop.users.uth.gr/
University of Thessaly
Computer & Communications Engineering dept.