[Open-source] Re: Metafrash MediaWiKi...

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Fri Oct 7 18:01:55 EEST 2005

Panagiotis Kranidiotis wrote:
> Ποιός εσύ, ποιοί εμείς ποιός ήρθε. Είναι κανενός τσιφλίκι η λίστα; Για
> να ξέρω αν υπάρχει κάποια ιεραρχία, βαθμοί, παλαιότητα και τέτοια.

<σκεπτόμενος_δυνατά>
Για να λέμε του στραβού το δίκιο, υπάρχει όντως μια "ιδεατή" ιεραρχία σε
κάθε λίστα. Αυτή απαρτίζεται από τα μέλη που έχουν μια μακρόχρονη και
εποικοδομητική ως επί του πλείστον παρουσία στη λίστα. Μάλιστα, οι
περισσότεροι χρήστες, και δη οι νεώτεροι, είναι εύκολο να τους ξεχωρίσουν.

Θα τολμούσα μάλιστα να τους αποκαλέσω και λιστογέροντες.
</σκεπτόμενος_δυνατά>

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
http://dop.users.uth.gr/
University of Thessaly
Computer & Communications Engineering dept.