[Open-source] Re: Metafrash MediaWiKi...

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Fri Oct 7 17:37:41 EEST 2005

> Εξακολουθώ να χάνω την επικοινωνία στο παραπάνω. Μάλλον ομιλούμε άλλη
> γλώσσα. Τώρα για αυτό που γράφεις ότι κάποιοι είδαν περίεργα ένα δελτίο
> τύπου που αφορά ένα κόμμα, ε αυτό πρέπει να σε ανησυχήσει. Γιατί
> προσωπικά δεν μπορώ να αντιληφθώ τι το μεμπτό έχει ένα δελτίο τύπου από
> ένα κόμμα, όταν βέβαια έχει σχέση με το θέμα της λίστας. Πραγματικά
> αδυνατώ.

E OK, kala kaneis ki adynateis.

> Αυτό το συμπέρασμα πάλι πώς το βγάζεις; Ποιός είπε ότι η λίστα είναι με
> τον δε και όχι μεν; Επειδή κάποιος κάνει μια ανακοίνωση σε μια λίστα
> σημαίνει ότι την καπελώνει κι όλας. Τι θές να μου πείς δηλαδή ότι όλοι
> όσοι γραφουμε στην λίστα την καπελώνουμε και την θεωρούμε κτήμα μας; Ας
> είμαστε λίγο σοβαροί.

Lew pws epeidh ta kommata exoun mia ypermetrh tash na kapelwnoun
katastaseis kalytera 6a htan na zoume edw mesa xwris aytous.

> Όπως είπε και ο κ.Παπαϊωάννου δεν είναι ότι δεν αναγνωρίζω κάποιο
> δικαίωμα, άλλωστε ποιός είμαι εγώ για να κάνω κάτι τέτοιο; Απλά πιστεύω
> ότι αυτή η αγανάκτηση και αδικαιολόγητη είναι και τελικά δεν έχει να
> προσφέρει κάτι.

Ama h aganakthsh apenanti se ena komma pou epi tou praktaiou den exei
apodeiksei me kanena tropo pws pragmatika endiaferetai gia to open
source, opws kai ta ypoloipa, sou fainetai adikaiologhth e me geia sou
me xara sou.

> Γιατί δηλαδή να μην πείς ευχαριστώ θα πληγωθεί ο εγωϊσμός σου; Αλλά και
> ευχαριστώ να μην πείς ε τουλάχιστον μην αρχίζεις να κράζεις κάποιους που
> έκαναν κάτι που στην τελικά εσύ δεν το έκανες.

Mhpws na sou zhthsw kai thn adeia otan lew pws kati den mou aresei?

> Και βέβαια το καλύτερο στο τέλος. Από εδώ και πέρα χάνεται η όποια
> έννοια διαλόγου. Ωραίοι τρόποι. Εγώ ήρθα εδώ, πότε και από που κ.
> Μπαρακίτη και ποιός σου είπε ότι δεν ήμουν εδώ καιρό τώρα;

Kai meta mou milas gia egwismo.

> Ποιός εσύ, ποιοί εμείς ποιός ήρθε. Είναι κανενός τσιφλίκι η λίστα; Για
> να ξέρω αν υπάρχει κάποια ιεραρχία, βαθμοί, παλαιότητα και τέτοια.

Esy hr6es na peis se emena kai dyo treis allous pou dysaresth6hkan apo
to email pws eimaste telika gkriniarides. Ti mou to paizeis politismenos
twra?

> Τι να σου πώ τώρα για αυτό; Κανονικά θα έπρεπε να ντρέπεσαι.

Egw na ntrepomai epeidh den goustarw na akouw paramy6ia? Ase mas re megale.

> Δεν ξέρω τι άλλο να γράψω. Αισθάνομαι ότι τελικά σε έναν τέτοιο διάλογο
> πραγματικά δεν έχω θέση και κακώς τελικά ανοίγει κανείς το στόμα του.
> Δυστυχώς η γκρίνια και ο αρνητισμός ζούν και βασιλεύουν.

OK egw eimai o arnhtikos ki esy eisai o magkas. Happy now?