[Open-source] Re: Metafrash MediaWiKi...

Giannis Papaioannou jhn at aix.meng.auth.gr
Fri Oct 7 15:12:12 EEST 2005

Costas Barakitis wrote:
> As kanoun prwta loipon ola ta ypoloipa kai meta poly eyxaristws na ta
> diafhmisoun, wste na mas peisoun pws to kanoun giati to pistevoun ki oxi
> gia logous entypwsiasmou. Giati opws kai na to kanoume otan ena komma
> pou arxika eixe pshfisei yper twn patentwn logismikou erxetai twra na
> pei otidhpote gia thn texnologia diathrw to iero dikaiwma ths
> aganakthshs giati pistevw pws mas doulevoun.

ta panta ginontai bhma bhma kai oxi apo thn mia mera sthn allh. Epishs,
den exeis katalabei akomh oti den einai kati pou ekane to pasok san
komma alla mia omada mesa apo to pasok pou systa8hke arxika gia na
apotrepsei to idio to pasok na pshfisei yper twn software patents. Meta
akolou8hse mia prospa8eia metafrashs kai argotera mia prospa8eia
a3iopoihshs OSS mesa sto komma, to opoio mono se kalo mporei na bgei.
Ekanan kai to _terastio la8os_ na dhlwsoun oti proerxontai apo to xwro
tou pasok.

> Apagorepsa ston opoiondhpote na pei to otidhpote? Pote to ekana, mporeis
> na mou kaneis copy paste to kommati pou to eipa ayto? Eipa as poume ston
> k.Kossifidi shkw kai fyge apo th lista giati den se goustarw? Ase loipon
> tis dhmokratikes sou anhsyxies gia 6emata pou tis apeiloun ontws. Edw
> eisai akairos.

de 3erw, h' egw katalabainw la8os h' esy den ta apodideis swsta.
copy pasted:
"Mou arkei pou me doulevoun olh mera ektos Internet, einai anagkh na
tous anexomai ki edw mesa?"
"Re megale den goustaroume ta politika kommata sto gamhmeno to Internet.
Toso dyskolo einai na to katalaveis?"

> Afou loipon katalavaineis giati antedrasa tote ti ka6omaste kai syzhtame?

Auto pou nomizw pws syzhtame den exei sxesh me ta kommata e3wloklhrou,
alla me thn arnhtikh stash pou antimetwpizoun osoi prospa8oun na
alla3oun stash yper tou open source. Anti na epibrabeuontai kai na
en8arynontai na synexisoun, bgainoun kapoioi gkriniarhdes kai tous ta
sournoun me to paramikro.

--
JHN