windows directories me ellhnikous xarakthres

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Fri Oct 7 13:53:20 EEST 2005

Λουκάς Σταμέλλος wrote:
> Στις Παρασκευή 07 Οκτώβριος 2005 11:41, ο/η Palatinus έγραψε:

> Φυσικά;;; Πού είναι το φυσικό; Λάθος ρυθμίσεις στο fstab έχεις.

παράδειγμα:

mount /dev/sda3 /media/MOB3/ -t vfat -o iocharset=utf8,umask=000
(και αν σου βγάλει error δοκίμασε ένα tail -f /var/log/messages για
λεπτομέριες)

το σημαντικό είναι το utf8 (και βέβαια το vfat σε εσένα μπορεί να είναι
ntfs)
έχω ακούσει ότι αλλού παίζει το cp8859-7 - σε εμένα δεν έπεξε
Αν αυτό το ρυθμίσεις και όλα τά άλλα πάνε καλά το μόνο πρόβλημα που έχω
δει εγώ είναι ένα μπάχαλο που μπορεί να προκύψει (μόνο υπο συνθήκες και
μόνο αν γράφεις στο windows partition) με τα κεφαλαία-μικρά αλλά δεν έχω
προλάβει να ασχοληθώ για να καταλάβω το πρόβλημα πόσο μάλλον τη λύση :-)