(no subject)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu Oct 6 11:55:29 EEST 2005

On Thursday 6 October 2005 11:39 Pan Meim wrote:
> Γεια χαρά. Είμαι καινούριος στο Linux. Έχω
> εγκαταστήσει το redhat 9 ως server. Ακολουθόντας τις
> οδηγίες ενός ελληνικού site προσπάθησα να εγκαταστήσω
> και ενεργοποιήσω τα ελληνικά fonts. Όταν άλλαξα το
>
> Option "XkbLayout"  "el"
> στο XFree86 και ξαναξεκίνησα τον υπολογιστή στο bootup
> login
> ξεκινάει να γράφει username στα ελληνικά. Ο συνδυασμός
> που επέλεξα
> για αλλαγή γλώσσας δε λειτουργεί(shift+alt)
> please help

Λογικό είναι :)
Έχεις ορίσει μόνο την Ελληνική διάταξη πληκτρολογίου. Έτσι ξεκινάς με Ελληνικά
και δεν μπορείς να κάνεις login, και βέβαια ο συνδυασμός που επέλεξες για
αλλαγή γλώσσας δε λειτουργεί, αφού δεν είναι δηλωμένη άλλη διάταξη...
Βάλε
  Option       "XkbLayout" "us,el"
και επανεκκίνησε τον εξυπηρετητή X

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».