[I18NGR] Re: Metafrash MediaWiKi...

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Thu Oct 6 11:46:41 EEST 2005

καταρχήν
νομίζω ότι πρέπει να προσέχετε ώστε να μην μεταφέρετε το αρρωστημένο
κλίμα της linux-greek-users  και σε άλλες λίστες.

Όσο αφορά την ουσία του "θέματος" που δημιουργήθηκε:
Αν κάποια πολιτική παράταξη θέλει να προβληθεί με αυτό τον τρόπο
νομίζω ότι είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος προβολής και μπράβο στην
ομάδα από το ΠΑΣΟΚ για την κίνηση  της. Επίσης αν κάποια επιχείρηση με
σκοπό το κέρδος θελήσει να κερδίσει περισσότερα με αυτό τον τρόπο
νομίζω πως είναι ένας ωραίος τρόπος να κερδίζεις και να προβάλλεσαι.

Επίσης θα πρέπει κάποιοι να φτιάξουν μια τριμελή επιτροπή (αμειβόμενη
βέβαια) από 4-5 άτομα και να διερευνούν τα κίνητρα και τις προθέσεις
όποιου έχει σκοπό να προσφέρει κάτι στο ανοικτό λογισμικό.  Τέλος
διαμαρτύρομαι γιατί μέχρι τώρα δεν ήρθε κάποιος να ελέγξει και  εμένα
που που έχω χιλιάδες γραμμές μεταφράσεων στην πλάτη μου για τον τρόπο
δουλειάς μου και για τα κίνητρα μου (σας διαβεβαιώνω ότι είναι ποταπά)

Νίκος Χαρωνιτάκης

υγ.
Μπράβο και στον Διαμαντίδη που αναγνώρισε το λάθος του