Metafrash MediaWiKi...

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Thu Oct 6 11:29:37 EEST 2005

Nick Kossifidis wrote:
> [...]
> σας πω ότι ασχολούμαι με τους εθελοντές διαδικτύου τους τελευταίους 3
> μήνες και μέχρι τότε ουδεμία σχέση είχα. Ασχολούμαι με Open-Source εδώ
> και 5-6 χρόνια και με το AWMN απ' την αρχή του (έστησα τον 4ο κόμβο του
> δικτύου και το πρώτο ταρατσοPC), μπορεί να με έχετε δει να κυκλοφορώ με
> το nickname "Mick Flemm" και με κάποιους από εσάς μπορεί και να τα
> έχουμε πει σε κάνα meeting ή στο πρώτο workshop του ellak. Κατά καιρούς
> έχω βοηθίσει κόσμο, έχω γράψει tutorials και how tos, έχω οργανώσει
> fests κλπ πάνω απ' όλα γιατί με ευχαριστεί να γνωρίζω ανθρώπους και να

Δεν νομίζω να είναι προσωπική η επίθεση.

> [...]
> τον Hellug και το AWMN (όπου τους είχε καλέσει στο συνέδριό του) και μου
> άρεσε πάρα πολύ. Μια βδομάδα πριν την ψήφιση στο ευρωκοινοβούλιο και με
> την βοήθεια των υπολοίπων παιδιών που ασχολούνταν με τις πατέντες (Δ.
> Γλέζου κλπ) γράψαμε ως Νεολαία 2 κείμενα και τα στείλαμε στο ΠΑ.ΣΟ.Κ.
> προσπαθώντας κι εμείς να πιέσουμε απ' την πλευρά μας (συνοδεύτικε από
> τηλέφωνα σε ευρωβουλευτές κλπ) και στις τοπικές εφημερίδες, ενώ
> προσωπικά προσπάθησα μέσω του HSWN να οργανώσουμε μια ημερίδα για τις
> πατέντες στο Ηράκλειο (που τελικά δεν πήγε καλά).

Καλή προσπάθεια... Ψήφισαν κατά ή υπέρ των πατεντών όμως - δεν ξέρω
ρωτάω - ;

> [...]
> Παπανδρέου, να βοηθίσω ήθελα και την ομάδα και την κοινότητα στην οποία
> ανοίκω και βρίσκομαι και κατηγορούμενος από πάνω (μαζί με τα υπόλοιπα
> παιδιά) ότι κάναμε το super αδίκημα και προωθήσαμε την ομάδα μας και
> αναδείξαμε το έργο μας. Έλεος δηλαδή, πραγματικά με την λογική σας δεν
> θα έπρεπε κανείς να υπογράφει το έργο του στην κοινότητα και να βάζει
> τεράστια comments κλπ αφού "όλοι εθελοντές είμαστε" και "αυτοί δεν είναι
> διαφορετικοί από τους υπόλοιπους". Πραγματικά δεν ήξερα που να στείλω το
> mail οπότε το έστειλα όπου μου είπαν τα παιδιά.

Για εμένα κακώς δέχτηκες να στείλεις ΑΥΤΟ το δελτίο τύπου. Προσωπικά,
στη σχολή μου η ΠΑΣΠ μας έχει πρήξει αρκετά σημεία του σώματός μας με
άχρηστα, πλην προκλητικά "δελτία τύπου".

Η όλη δομή και εμφάνιση του δελτίου τύπου μου θυμίζει, αν μη τι άλλο,
προεκλογικό λόγο. Μόνον ο ήλιος έλειπε...

Αντιγράφω:
"Βασικός στόχος του ΧΧΧΧΧ είναι να έχουν πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες
κατά το δυνατόν περισσότεροι πολίτες γεγονός που έκανε ιδιαίτερα
σημαντική την προσπάθεια των εθελοντών μεταφραστών ώστε..."

"Σκοπός όλων μας,  είναι η περαιτέρω εξέλιξη του εργαλείου αυτού, η
υποστήριξη του και η διάδοση της χρήσης του στο ΧΧΧΧΧ. Ελπίζουμε, τέλος,
ότι  η μεταφρασμένη στα Ελληνικά εφαρμογή να αποδειχθεί ιδιαίτερα
χρήσιμη στη συμμετοχική εργασία ομάδων στο χώρο της πολιτικής, των ΜΚΟ
και της κοινωνίας των πολιτών γενικότερα."

Από τα παραπάνω, τι καταλαβαίνει κάποιος τρίτος;

Πες άλλη φορά σε όλη την παρέα ότι στο open-source δεν έχουν θέση
τέτοιες πρακτικές... Εδώ η πολιτική είναι ο Stallman και ο Linus, οι K&R
κλπ κλπ

> Να πω ρε γμτ ότι ήμουν κάνας ουρανοκατέβατος πολιτικάντης, παράγοντας
> κλπ θα το καταλάβαινα αλλά ρε παιδιά συνάδελφος είμαι και τόσο καιρό
> ασχολούμαι και βοηθάω όπως μπορώ (το καλοκαίρι που πέρασε ασχολιόμουν με
> το WME στον MadWiFi π.χ.), είναι έγκλημα να είμαι και σε κάποια πολιτική
> οργάνωση ???

Μπράβο σου και ελπίζω να συνεχίσεις - και δεν το λέω ειρωνικά...
Αλλά ήδη την καλή σου εικόνα την στρέβλωσες με αυτό το χαζό attachment.

Προσωπικά, δεν συμπαθώ τις πολιτικές οργανώσεις. Και δη στο
πανεπιστήμιο. Παρόλα αυτά, είναι δικαίωμά σου και καλά κάνεις και το
εξασκείς αν σου αρέσει. Παρόλα αυτά, είναι κακό, έως ανήθικο ("χμμ, τι
να εκμεταλλευτούμε, ας εκμεταλλευτούμε τη λογική του open-source, να μας
συμπαθήσει-ψηφίσει-πληρώσει ο κόσμος"), να προβάλλεται μια οργάνωση εδώ.

Οι άνθρωποι είναι πολύ καλοί για να γράφουν τέτοια δελτία τύπου - όπου
και αν ανήκουν.

> [...]
> συνηθίζεται τα κείμενα άλλων να τα στέλνουμε συνημένα. Μετά κι επιδεί
> κάποιος μου είπε ότι ενδεχομένως να υπάρχει πρόβλημμα κλπ το έκανα post
> και σε rtf. Όπως και να έχει το κείμενο όπως μου το έστειλαν σας το
> έστειλα και μην έχετε την απαίτηση από ανθρώπους που τώρα έρχονται σιγά
> - σιγά σε επαφή με τον ανοιχτό κώδικα και τα ανοιχτά πρότυπα να
> προσαρμοστούν τόσο γρήγορα. Πάντως τα παιδιά έχουν ενθουσιαστεί με το
> WiKi και έχει πέσει στο τραπέζι η ιδέα να μεταφράσουμε με τον ίδιο τρόπο
> κι άλλα προγράμματα που θα χρησιμοποιήσουμε.

Μπορούσες να το στείλεις σαν html, pdf, odt, ps, txt και άλλα πολλά...
Δεν είναι δα και τόσο δύσκολο.

> Αυτά από εμένα, με θλήβει ιδιαίτερα το γεγονός να βλέπω εδωμέσα
> φαινόμενα "ταμπέλας" μεταξύ μας και θεωρώ ότι όταν γίνεται κάτι καλό για
> την κοινότητα ότι πρέπει να το αναγνωρίζουμε και να το προωθούμε για να
> ενεργοποιείται κι άλλος κόσμος και να μην κολάμε στο ποιός το έκανε και
> πως το έκανε. Κι εγώ θα χαιρόμουν να δω κι άλλους να συνησφέρουν όπως
> εμείς γιατί πολοί χρησιμοποιούμε ελ/λακ αλλά λίγοι βοηθάμε σε αυτό.
>
> Νίκος

Κολλάμε, όταν χρησιμοποιείται η λίστα για προώθηση οποιουδήποτε στη
λίστα. Τι θα έλεγες αν έβγαινα αύριο και έλεγα "Έκανα αυτό, ψηφίστε με
για δημοτικό σύμβουλο!";

Όλη την μέρα βλέπουμε κόμματα και μερικούς, που υπό λογικές συνθήκες να
είναι στην φυλακή, να πλακώνονται για να δικαιολογήσουν την παρουσία
τους στη Γη. Δεν είναι ανάγκη να τα θυμόμαστε και όταν διαβάζουμε την
linux-greek-users.

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
http://dop.users.uth.gr/
University of Thessaly
Computer & Communications Engineering dept.