[Ελαφρώς OT] Ξενικές λέξεις και γένη

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Oct 3 13:57:47 EEST 2005

On 2005-10-03 10:14, Neon Absentius <absent at sdf.lonestar.org> wrote:

> Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω την αναλογία.

Αν απαντήσεις στην ερώτηση που έκανα, ίσως την καταλάβεις.

> Τι είναι το κτίριο, ποιος είναι ο πολιτικός μηχανικός;
> Κυρίως όμως, τι ακριβώς σημαίνει για μια γλώσσα «να καταρρεύσει»;

Από την δεύτερη ερώτηση φαίνεται ότι κατάλαβες ποιος είναι ποιος και τι
είναι τι, άρα δεν έχει νόημα η πρώτη.

> Δηλαδή πιστεύεις ότι μια γλώσσα θα καταρρεύσει, ΟΚΝΣΑ, αν δεν
> υπάρχει κάποια επίσημη Γραμματική;

Οχι αν δεν υπάρχει 'επίσημη' Γραμματική.  Εσύ φαίνεται να ελπίζεις ότι
θα παραδεχτώ πως μια Γλώσσα είναι μόνο αυτή που ορίζει η εκάστοτε
"Γαλλικη Ακαδημία".  Οχι.  Δε λέω αυτό.  Αν δε μπορείς να καταλάβεις
σε τι αναφέρομαι δοκίμασε να βγάλεις άκρη από ένα κείμενο που είναι
ταυτόχρονα ασύντακτο και ανορθόγραφο.  Υστερα πες μου αν σ' άρεσε η
εμπειρία και πόσο σίγουρος είσαι ότι κατάλαβες όντως αυτό που θέλει
να πει ο ποιητής.

> Στην κλασσική Αθήνα για παράδειγμα η γλώσσα είχε καταρρεύσει;

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι στην κλασική Αθήνα δεν υπήρχε ένα σύνολο
από κανόνες σύνταξης και ορθογραφίας;