[Ελαφρώς OT] Ξενικές λέξεις και γένη

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Mon Oct 3 13:14:19 EEST 2005

On Mon, Oct 03, 2005 at 01:03:03PM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Από που πηγάζει το δικαίωμα ενός πολιτικού μηχανικού να έχει άποψη για
> το πως πρέπει να φτιαχτεί ένα κτίριο για να μην καταρρεύσει;

Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω την αναλογία.  Τι είναι το
κτίριο, ποιος είναι ο πολιτικός μηχανικός;  Κυρίως όμως, τι
ακριβώς σημαίνει για μια γλώσσα «να καταρρεύσει»;

Δηλαδή πιστεύεις ότι μια γλώσσα θα καταρρεύσει, ΟΚΝΣΑ, αν δεν
υπάρχει κάποια επίσημη Γραμματική;  Στην κλασσική Αθήνα για
παράδειγμα η γλώσσα είχε καταρρεύσει;

ΟΚΝΣΑ = Ότι Και Να Σημαίνει Αυτό

--
Everyone is so overwhelmed by the hospitality. And so many of the
people in the arena here, you know, were underprivileged anyway, so