[Ελαφρώς OT] Ξενικές λέξεις και γένη

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Mon Oct 3 12:57:08 EEST 2005

On Mon, Oct 03, 2005 at 10:11:35AM +0300, Christos Ricudis wrote:
> Neon Absentius wrotes

> Dikio apolyto exeis.
>
> Dw sto ekshs apo kai reverse polish notation se 8a ellhnika grafoume.

Δεν είμαι σίγουρος σε ποιους αναφέρεται η υπονοούμενη αναλογία.
Ποιος προσπαθεί να επιβάλει το RPN στη γλώσσα, αυτοί που λένε ότι
«σωστός» είναι ο τρόπος που μιλάει ο λαός ή αυτοί που λένε «όχι, ο
λαός μιλάει λάθος· το σωστό είναι αυτό που ορίζουμε εμείς, για να
μιλάς σωστά πρέπει να διαβάσεις τα βιβλία που γράψαμε».

Η γραμματική είναι βασικά μια θεωρία που περιγράφει την γλώσσα, μόνο
έτσι έχει κάποιο νόημα.  Η ενναλακτική ερμηνεία, η γραμματική δλδ
σαν κανονιστικό-νομοθετικό σύγγραμμα είναι ΚΤΟΚΤΤΜΓ εντελώς
αυθαίρετη και μάλλον οφείλεται σε παρεξήγηση και ελλειπή κατανόηση
της φύσης της γλώσσας.  Από που για παράδειγμα πηγάζει το δικαίωμα
του συγραφέα της [Γγ]ραμματικής, της όποιας [Γγ]ραμματικής, να
καθορίζει πως θα μιλάει ο κόσμος;

--
Everyone is so overwhelmed by the hospitality. And so many of the
people in the arena here, you know, were underprivileged anyway, so