[Ελαφρώς OT] Ξενικές λέξεις και γένη

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Sat Oct 1 11:11:08 EEST 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Ένα περίεργο πράγμα να δεις...  Ολο σε flames σε βλέπω τελευταία! :P
>
> Εντάξει εντάξει, δεν ήταν ο σκοπός μου να ξεκινήσω flame.  Απλά
> 'σκέφτηκα φωναχτά' ότι δεν έχω ξαναδεί να χρησιμοποιείται έτσι η λέξη.
> Τα υπόλοιπα είναι η φυσική εξέλιξη κάθε αθώου σχολίου στην LGU :P

Μπα, ο καιρός φταίει. Πάει το καλοκαίρι, τσατιζόμαστε όλοι που πρέπει να
κόψουμε τον καφέ σε ανοιχτό χώρο, να γυρίσουμε σε σχολείο/δουλειά,
λήγουν οι άδειες της φυλακής κλπ κλπ

> Καλά, μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα.  Δε διαφωνώ αν πει κανείς ότι έχει
> γούστο η γλώσσα της γιαγιάς μου και χαμογελάω κάθε φορά που την ακούω να
> λέει "Ναι αλλά όμως...".

Τα πιο κλασικά της δικιάς μου: απορυμμαντικό, "αυτό το πράμα, πως το
λέτε, Ιντερντετ;", το κονμπιούτερ κ.ά

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.users.uth.gr