CRC error on booting on fedora4

Haris Alatas haris at crack.gr
Sun Nov 27 01:24:16 EET 2005

Λοιπόν έχω ένα κουτί φρεσκοστημένο το οποίο αρνείται κατηγορηματικά να
ξεκινήσει και βγάζει CRC error όταν κάνει uncompress το linux kernel
κατα το boot. Απο το ίδιο DVD που έχω στήσει αυτό έχω στήσει και άλλα 10
μηχανάκια χωρίς κανένα πρόβλημα, έχω ελεγξει (sha1sum) το ISO και το
δισκάκι. Αυτό το κουτί βέβαια έχει το εξής 'περιέργο': Ο δίσκος του
είναι πάνω σε έναν ADAPTEC 1200A απ αυτούς που δεν παίζουν hardware
mirror σε linux, επειδή το board του δεν βλέπει 40gbyte δίσκους.
Εχω δοκιμάσει τα πάντα. Κατ' αρχήν το έχω googlήσει το θέμα μέχρι εκεί
που δεν πάει, έχω προσπαθήσει να τρέξω yum μέσα απο rescue cd chrooted,
αλλά τπτ. Δοκίμασα να πάρω και ολόκληρο απο κάποιο άλλο box (updated)
τον τελευταίο kenrel 2.6.14 και γενικά όλα τα αρχείο στον φάκελο /boot
και κάτω. Πάλι το ίδιο μήνυμα. Επίσης δοκίμασα να βάλω και lilo αλλά δεν
ξεκινάει κάν.
Το box το έχω ελεγξει με memtest86 και γενικά το box παίζει χωρίς
πρόβλημα 24/7 με άλλον δίσκο (που δεν είναι πάνω στον controller) οπότε
δεν τίθεται θέμα hardware. Διανομή δεν θέλω να αλαξω. Τώρα κατεβάζω το
fedora5 μήπως και δω χαϊρι.
Τα σχόλια σας.

Χάρης