1000ares kartes diktyoy

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Sat Nov 26 18:25:27 EET 2005

Καλησπέρα,

Να συμπληρώσω και εγώ ότι, αν θές να έχεις την μέγιστη ταχύτητα τότε θα πρέπει να έχεις
fiber καλώδιο και fiber NIC/switches.

Έχω δουλέψει σε sparc platform(sunfire 6800) με optical NIC και είχα σταθερά πάνω απο 100 Mb και χωρίς επίπτωση στην γενικότερη επίδοση του συστήματος.

Στο ίδιο μηχάνημα σε άλλη κάρτα με copper καλώδιο δεν είχα την ίδια ταχύτητα.

Με λίγα λόγια θέλει λέφτα σε switches,cables,NICs και node hardware για να πει
κάποιος ότι έχει την μέγιστη δυνατή ταχύτητα.

Αλλά και τα 40/60 Mb είναι καλά για SOHO εγκαταστάσεις.

Παύλος