mplayer problem

P. Christeas p_christ at hol.gr
Fri Nov 25 18:23:55 EET 2005

Στις Παρασκευή 25 Νοέμβριος 2005 5:27 μμ, ο/η Tom Diamond έγραψε:

> Αλήθεια, τι παίζει με τα win32 codecs και AMD64; Την τελευταία φορά που
> κοίταξα "your platform is unsupported"...
Πολύ σκούρα τα πράγματα (κατά τη γνώμη μου).
Όπως λέει και το όνομα, τα win32 codecs είναι binaries για intel32. Άρα, αν
έχεις άλλη πλατφόρμα, απλά δεν παίζουν. Τώρα, θεωρητικά, οι 64-bitοι μπορούν
να τρέχουν 32-bitες εφαρμογές κλπ. Αλλά αμφιβάλλω πόσο εύκολο είναι να κάνουν
οι developers του mplayer εκείνο το emulation layer (που έχουν τώρα για τα
codecs) να παίζει και σε 64 bit.
 Ίσως αν και το binary του mplayer ήταν 32-bit, να έπαιζε με τα codecs. Αλλά
στο Linux, όταν μιλάμε για 64-bit εννοούμε να παίζουν όλες οι εφαρμογές στα
64.