mplayer problem

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Fri Nov 25 17:51:49 EET 2005

Jimmy Angelakos wrote:

> Kai opws einai gnwsto, ta optimizations boh8ane trela! Why, afou ebala
> ton 2.6.12 optimized gia
> K7 to systhma mou petaei! Paei toulaxiston 0.06% pio grhgora!

0.06% * verylargeamountintime = not neglegible :-)

και προφανώς δεν είναι τόσο μικρή η διαφορά

Απλά διερωτάσε εάν κάνεις κατι αρκετά συχνά ώστε να αξίζει και αποφασίζεις

Ερώτηση: ο mplayer του ubuntu ανοίγει και real,quicktime,wmv[89],wma
και ολα τα άλλα καλά που έχεις οταν κάνεις δουλειά μόνος σου ? Κανονικά
φαντάζομαι πως όχι γιατι είναι παρανομο ειδάλλως... κατι αηδίες με
copyright....
Σε αυτή την περίπτωση και εάν τα θες ( εγώ τα θέλω) compile....

> Wrong. Douleuw toso kairo ubuntu kai den exw kanei compile akoma TIPOTA.

Οταν χρειαστεί ενημέρωσε μας... και επίσης πες μας πόσες ώρες σπατάλησες
με τα πακέτα που προσπαθούσες να εγκαστήσεις και δεν τα καταφερνες για
τον xyz λόγο.

> Ma esy twra eipes oti kanoun kala pou rwtane. The point is, o kosmos den
> einai programmatistes kai de
> xreiazontai na 3eroun ti shmainei compile. Kai den eimai ths apopshs tou
> "an den einai technical, mh
> baloun linux" giati einai elitistikes malakies auta.

Μα για αυτό υπάρχουν τα έτοιμα πακέτα + διανομές. Γιατί δεν χρειάζεται
να ξέρουν
τι είναι το compile. Αλλά όταν οι απαιτήσεις τους αυξάνονται ή όταν
αυτός που προσφέρει
την έτοιμη λύση τα έχει κάνει μαντάρα ή αδυνατεί για κάποιο λόγο να
βοηθήσει
και θέλουν να κάνουν την δουλειά τους τότε ήρθε η ώρα να μάθουν.

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074