mplayer problem

DJ Art djart at hellug.gr
Fri Nov 25 17:42:18 EET 2005

On Friday 25 November 2005 16:43, Jimmy Angelakos wrote:

> Kai opws einai gnwsto, ta optimizations boh8ane trela! Why, afou
> ebala ton 2.6.12 optimized gia
> K7 to systhma mou petaei! Paei toulaxiston 0.06% pio grhgora!

Σε αυτό το σημείο μιλούσα για τον mplayer.
Ο mplayer έχει σημασία να είναι optimized.

Βέβαια, προσωπικά όταν τον τρέχω unoptimized σε Pentium 4 (που είναι
θηρίο για divx decoding), ε, σιγά, βλέπεις την ταινία με 30% cpu usage,
ενώ με optimization με 20%. Δεν τρέχει τίποτα θα μου πείς, όμως έχει
νόημα.

Και κάποτε το έτρεχα χωρίς 3d acceleration με +10% usage.
Όλα σχετικά είναι θα μου πείς και πάλι.

> Wrong. Douleuw toso kairo ubuntu kai den exw kanei compile akoma
> TIPOTA.

Και τί χρήση του κάνεις, συγγνώμη δηλαδή.

Εδώ βγήκε το k3b 0.12.8 σήμερα και το πλάκωσα ενα ./configure && make &&
make install. Θες να πείς ότι το βάλανε ήδη στο Pool του Debian και του
Ubuntu ? Γιατί αμφιβάλλω.

Και μη μου πείς ας βάλει ο χρήστης ο απλός το ubuntu 5.10 και να το
κάνει upgrade μετά από 6 μήνες, γιατί βγαίνουν κάθε μέρα εκδόσεις στα
(γεμάτα bugs) προγράμματα και έχει σημασία να αναβαθμίζεσαι όταν θες
εσύ και όχι όταν θα θυμηθεί να κάνει το package o Debian maintainer.

> Ma esy twra eipes oti kanoun kala pou rwtane.

Ναι, δεν το παίρνω πίσω αυτό, λογικό δεν είναι να ρωτάνε ?

> The point is, o kosmos
> den einai programmatistes kai de
> xreiazontai na 3eroun ti shmainei compile.

Πώς γίνεται να ξέρεις τί είναι DEB dependency χωρίς να ξέρεις τί είναι
compile ?
Μα, δε νομίζω να υπάρχει διανομή που να μπαίνουν τα πακέτα όπως στα
Windows (included dlls ή static compiles). Εδώ τα πράγματα είναι απλά:
αν δεν κάθεται μια library θέλει είτε "κάποιος" να την εγκαταστήσει ή
κάποιος να την κάνει compile.

> Kai den eimai ths apopshs
> tou "an den einai technical, mh
> baloun linux" giati einai elitistikes malakies auta.

Όχι, αλλά αν μου πείς "θέλω να βάλω Windows, αλλά δεν θέλω να
χρησιμοποιώ μαλακίες τύπου Control Panel", θα σου απαντήσω "μη βάλεις
Windows". Τόσο κακό είναι να μη βάλει Linux κάποιος που στην
πραγματικότητα ψάχνει κάτι διαφορετικό ? :P

> Afou to pas gia distro-flame, egw de 8a tsimphsw, apla lew, mia xara
> douleuei (gia mena) to ubuntu 5.10.
> (bloatware, 1 CD? kai nai, apt-get rules)

Δεν το πάω για distro-flame, μια χαρά είναι το ubuntu (το suse όχι
όμως :P)

Όμως και Debian εκεί που χρησιμοποιώ δεν είναι ρόδινα τα πράγματα.

Θα έρθει να σου πεί ο άλλος "μα δεν μου δουλεύει το wifi".....

Παιδευόμουν 2 μέρες για να ΜΗΝ κάνω compile το ndiswrapper και να μπορώ
να λέω σα 12χρονο "νια νια νια νια νια, στο Debian έστησα το wifi με
apt-get install" ......

Ε, τελικά έκανα compile το RC ndiswrapper γιατί αλλιώς κρέμαγε το Linux
όπως κολλάγανε τα Windows 95 με μπλέ οθόνη. Τώρα τί θα του έλεγες εσύ
του απλού χρήστη ? Στο Ubuntu μου δεν χρειάζεται compile ?

Και σε κάποια άλλη προηγούμενη pre του Mplayer, πάλι είχα πρόβλημα και
στο τέλος αναγκάστηκα να το κάνω compile, γιατί αλλιώς δεν μπορούσα να
το πείσω το ρημάδι να παίξει.

Για να μη θίξουμε τώρα το γεγονός ότι βάζουμε unofficial Debian source
για το Mplayer ......
Γιατί ?? Γιατί το Debian είναι ΤΟΣΟ καλή διανομή, μόνο που οι
developers, ε, είναι και λίγο κολλημένοι οι άνθρωποι και κατά
διαστήματα αγγίζουν τα όρια γαϊδουριάς.

Δεν ξέρω .... ότι διανομή και να έχω χρησιμοποιήσει φτάνει ένα σημείο
όπου τα precompiled πράγματα θα σκάσουν και δεν θα κάθονται σωστά.
Ε, η μόνη (mainstream-like) διανομή που να μη σου πρήζει τα τέτοια όταν
πας να βάλεις χέρι είναι το Slackware, δε φταίω εγώ :-P
(με 2ο να ακολουθεί το Debian ......)

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?