mplayer problem

DJ Art djart at hellug.gr
Fri Nov 25 15:52:32 EET 2005

On Friday 25 November 2005 15:38, Nikolaos K. Dionysopoulos wrote:
> Ενώ τα λες σωστά, το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγεις είναι το
> αντίθετο από ότι λογικά προκύπτει από τα επιχειρήματά σου! Γιατί ο
> άνθρωπος να σκειστεί να βρει έτοιμα πακέτα από την xyz βιβλιοθήκη του
> Mplayer και μάλιστα στο σωστό version number από τη στιγμή που το
> source του MPlayer τα έχει όλα μέσα;

Το να κάνεις compile τις bundled εξαρτήσεις του Mplayer είναι ο
προτεινόμενος τρόπος (static build).

ΟΜΩΣ

Από ότι έχω καταλάβει, οι περισσότερες διανομές, κάνουνε ανεξάρτητα
compile τις εξαρτήσεις αυτές (πιθανώς και με optimizations, άρα και
εξτρά patches) και κάνουν compile τον mplayer ώστε να κάνει dynamic
link με τις βιβλιοθήκες αυτές από το σύστημα ....
Βέβαια, σε Debian δεν μπορώ να φανταστώ να έχει πρόβλημα ποτέ, καθότι τα
dependencies θα σε βάλουν να εγκαταστήσεις όλο το συρφετό, άρα ίσως
κάτι άλλο παίζει στην εν λόγω περίπτωση.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?