mplayer problem

DJ Art djart at hellug.gr
Fri Nov 25 15:47:00 EET 2005

On Friday 25 November 2005 15:33, Jimmy Angelakos wrote:

> Egw apla aporw giati apo th stigmh pou uparxei to VLC o kosmos
> paideuetai akoma me ton mplayer.

Ε, είπαμε, αλλά όχι κι έτσι ....

Δεν ξέρω πόσο καλό έχει γίνει το VLC, αλλά ο mplayer έστως και preΧtryY
έχει σαφέστατα ανώτερο packaging στο source release του.

Το VLC για να του ικανοποιήσεις τα dependencies, πρέπει να κατεβάζεις
και να κάνεις compile 8 μέρες ...

Δεν το έχω βάλει επειδή βαριέμαι μόνο και μόνο τη σκέψη όλου αυτού του
συρφετού.
http://www.videolan.org/vlc/download-sources.html

(βέβαια τις περισσότερες libs τις έχω ήδη εγκατεστημένες, αλλά
τουλάχιστον έχω μια αίσθηση και το πού χρειάζονται, ενώ αυτός ο
συρφετός μοιάζει εντελώς bloat-ware) ......

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?