Plot diagrams in C/C++

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Nov 22 20:09:40 EET 2005

Στις Τρίτη 22 Νοέμβριος 2005 6:03 μμ, ο/η Karaoulis Marios έγραψε:

>  Εννοείς το gnuplot_i  ?
"gnuplot" το ξέρω. Τώρα, επειδή έχει περάσει και καιρός, μπορεί να έχει και
παραλλαγές.

> Υ.Γ. Αν δεν έγινα κατανοητός θέλω να το ελέγχω από τον κώδικα μου μέσα
> (c++).Δηλαδή εκεί που τρέχει ο κώδικας να κάνω π.χ. plot (X,Y)  όπου X , Y
> πίνακες .....

Το απλό που έκανα εγώ ήταν να γράφω τις τιμές που έβγαζε το  πρόγραμμα C σε
ένα απλό αρχείο:
File<<x<<"  "<<f(x)<<endl;
και αυτό το αρχείο να το κάνω include στο scriptάκι του gnuplot. Έτσι, τις
άλλες παραμέτρους (όπως άξονες, χρώματα κλπ.) τις έγραφα σε gnuplot script
και όχι σε C.
Αυτό που λέω γίνεται βέβαια και αυτόματα (για plots σε webserver π.χ.).

Ίσως, όπως γράφεις και στην άλλη απάντηση, να υπάρχουν C bindings για το
gnuplot/plotutils.. Δεν το ξέρω αυτό τόσο καλά.