Plot diagrams in C/C++

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Nov 22 17:21:58 EET 2005

Στις Τρίτη 22 Νοέμβριος 2005 5:07 μμ, ο/η Karaoulis Marios έγραψε:
> Ψάχνω καιρό ένα απλό τρόπο να φτιάχνω διαγράμματα σε C/C++
> Βρήκα αυτό
> http://www.codecutter.net/tools/koolplot/
> Αλλά ενώ χρησιμοποιεί τον gcc, είναι μόνο για windows.
>
> Υπάρχει κάτι τέτοιο για linux?

gnuplot, σε όλες τις διανομές.
Δεν είναι σε C αλλά σε μία δικιά του scripting γλώσσα.
Έίναι όμως άπαιχτο. Τα κάνει όλα. Το είχα χρησιμοποιήσει και από C/C++, όπου
έβγαζα δεδομένα από δικά μου προγραμματάκια C και αυτό έκανε διαγράμματα με
τα δικά μου δεδομένα και με συναρτήσεις (όπως π.χ. η μετρήσεις σε σχέση με
μια ημ(χ) ).