[SOVED]firewall-sinexeias

Alex Chontzopoulos ac at it-cell.com
Fri Nov 18 17:05:11 EET 2005

En taxi (giati feugw me adeia, kala na perasw, euxaristw :-) )

Na mou milages gia tin adunamia twn firewalls pou ilopoiousan drop prin
apo 5 xronia (SYN Attacks) ta opoia den periorizan posa syn packeta tha
laboun me apotelesma na trwne DOS na to katalabw. Nai ekei ipirxe
problima.

Apo tin alli den mporw me tin seira mou na katalabw tin tifli pisti pou
deixneis sto REJECT. Kai exigw:

a) Tin wra pou tha kanei kapoios gia na scannarei oloklirwtika 1 IP mou,
tha mporesei na scannarei olo sou to subnet (afou esi ta kaneis REJECT)

b) Enw ta responses ta dika mou den tha labei KAMIA pliroforia, apo ta
dika sou tha labei (kata ta legomena sou) apo tipota ews kai kati.. Min
xexname oti ena REJECTED packeto den einai apla mia pinakida STOP ston
dromo... periexei kai alles plirofories .. Ena DROP apo tin alli ....
Apolitos tipota..

c) Ksexnas profanws auto ...
http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/MS98-014.mspx
(Vulnerability pou xeskise ta NT mixanakia to opoio basizotan sta
rejected paketa)

d) Logika xsexnas kai to oti osa port scanning sou kanw se alla tosa tha
apantiseis. Diladi osa packeta SYN sou steilw alla tosa reject tha mou
giriseis pisw.. Kai an to kanoun 10 mazi ?? (blepe apeirous ious pou to
kanoun se "megala" portals)

Pragmatika prepei na figw. Makari na exeis dikio giati anoixtomualoi
anthropoi eimaste (blepe linux:-) ) alla amfibalw.

Filika,

Alexis