linux 64 bit

Stella Korakaki skor at hellug.gr
Thu Nov 17 22:04:55 EET 2005

> [...]
> διανομές υπάρχουν ταυτόχρονα και 32 bit και 64 (/usr/lib
> και /usr/lib64) bit βιβλιοθήκες, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιείς όποια
> θέλεις. Σε debian πρέπει να χρησιμοποιήσεις chroot. Μεγάλη φασαρία.
> Γιατί χρειάζεσαι 32 bit βιβλιοθήκες? Επειδή κάποια προγράματα
> υπάρχουν ακόμα σε 32 bit. Από τα σημαντικότερα που ξέρω
> α)OpenOffice
> β)Macromedia Flash
> γ)Ο μόνος τρόπος για να βλέπεις video-μουσική Windows Media Encodes
> (wmv) είναι να χρησιμοποιήσεις τις 32 bit εφαρμογές των Xine-MPlayer

Δεν εχω ιδιαίτερη συμπάθεια στις rpm διανομες :-) Θα καταλήξω εκεί
εφόσον κανω προσπάθειες με το debian και αποτύχω.

Οσο για τις εφαρμογές που ανέφερες, δε πρόκειται να στήσω καν X αλλα το
να υπάρχει και υποστήριξη για 32bit με ενδιαφέρει γιατι πολύ πιθανόν να
προσπαθήσω να βάλω κατι που να μη καθεται στα 64 .

> Πως θα το πετύχεις αυτό με debian φαίονεται εδώ
> https://alioth.debian.org/docman/view.php/30192/21/debian-amd64-howto.html

Ναι επεσα πανω σ'αυτο αλλα κόλλησα στο οτι δε βρηκα πως το cdebootstrap
θα χρησιμοποιήσει proxy.οι μεταβλητες http_proxy, ftp_proxy δε δουλέψαν
(μαλλον χρησιμοποιεί chroot και δε φορτώνει τις μεταβλητες απο το env
του shell που το ξεκιναω?)