Linux kai 16 SCSI disks

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Wed Nov 16 14:26:36 EET 2005

Χαιρετε σε ολους

Εχω εναν Intel Server με 2x AHA2940U2W SCSI Controllers
Στον εναν απο αυτους εχω συνδεμενο ενα HP Netserver Rack Storage RS/12
(ειναι ενα rack mount κουτι με 12 SCSI SCA HOTSWAP Disks)
Στον αλλο Controller εχω συνδεμενα ενα SCSI CDROM και 2 ακομα εσωτερικους
SCSI δισκους.

Ολα παιζουν αψογα. Το προβλημα ειναι το εξης!
Απο οσα εχω διαβασει μεχρι στιγμης απο το mknod και RTFM
το slackware (αλλα μαλλον γενικοτερα το linux) βλεπει μονο
16 sd devices!!!!
Δηλαδη τωρα που εχω 14 δισκους με παιρνει να βαλω μονο 2 ακομα
(μετα τελειωνουν τα sd devices)
Δεδομενου οτι δουλευω και με software raid και επειδη ερχεται ενα
ακομα HP Netserver Rack Storage RS/12 με ακομα 12 δισκους, εχετε
καμια ιδεα πως ξεπερναμε το Limitation?

Φιλικα
Σπυρος