firewall testing

Alex Chontzopoulos ac at it-cell.com
Tue Nov 15 08:40:37 EET 2005

Γιάννη,

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να χρησιμοποιήσεις κάποιο πρόγραμμα το οποίο ψάχνει ένα pc (εννοείται δικτυακά) για όλα τα γνωστά vulnerabilities που κυκλοφορούν (vulnerability scanner). Είναι πολύ καλύτερο και πολύ ποιο ασφαλές για εσένα.

Από εκεί και πέρα τι σόι firewall είναι αυτό ? Είναι ένα απλό port filtering ή κάνει και άλλα πράγματα ? Σε ποιο σκεπτικό βασίστηκες για να το στήσεις ?
Επιτρέπεις στο σύμπαν να βγαίνει προς τα έξω και κόβεις τα εισερχόμενα ? κτλ κτλ κτλ

Ένα καλό παράδειγμα τέτοιου προγράμματος θα βρεις στο link

http://www.eeye.com/html/products/Retina/

(οι φίλοι μας σίγουρα έχουν κάποιο open-source παρόμοιο project να μας υποδείξουν για να μην πληρώνεις :-) )