Καλά τα καταφέρατε!

Manolis Christodoulou mchris at mobi-doc.com
Thu Nov 10 10:12:47 EET 2005

P. Christeas wrote:

> Λές να μήν τους έχω μιλήσει "επίσημα";
> Και τότε με γράφανε, και τώρα θα με γράψουνε.
> Απλά λέω σ' όλον τον κόσμο ποιά είναι η εξυπηρέτηση της Eurobank και ψάχνω να
> βρώ ποιός μπαγλαμάς δίνει αυτά τα περίφημα 'βραβεία εξυπηρέτησης'. Μάλλον ο
> διαφημιστής τους ο ίδιος θά 'ναι..
> Τον λογαριασμό μου σίγουρα θα τον κλείσω, όταν τελειώσω με κάτι εκκρεμότητες
> που έχω..

Μια και μιλάμε για Γιούρομπανκ να καταθέσω μια παρατήρηση την οποία είχα
κάνει και στο ΔΙΑ (όχι το θεό, το διατραπεζικό σύστημα) αλλά με γράψανε.
Ενα μεγάλο ποσοστό διατραπεζικών συναλαγών που γίνονται μέσω ΑΤΜ της
Γιούρομπανκ καταλήγουν σε ανεπυτηχείς, το έχετε προσέξει; Δηλαδή αν
είσαι πελάτης της Αλφα ή της Εθνικής και σε περίπτωση ανάγκης πας σε
Οπεν24 να πάρεις λεφτά ... Τώρα ακούστε το ωραίο, η ανεπυτηχής συναλλαγή
μεταφράζεται κάθε φορά σε ανάληψη των χρημάτων που ζήτησες και
επανακατάθεσή τους, και επειδή η συναλλαγή είναι διατραπεζική, πάει 2+2
ευρουλάκια χρέωση. Μου έχει συμβεί σε ΑΤΜ της Γιουρομπανκ 2 στις 3 φορές
που τα έχω χρησιμοποιήσει, και αρχίζω να πιστεύω ότι γίνεται εσκεμένα.

--

    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://mobi-doc.com
mchris at mobi-doc.com