Καλά τα καταφέρατε!

P. Christeas p_christ at hol.gr
Mon Nov 7 15:10:10 EET 2005

Στις Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2005 1:13 μμ, ο/η P. Christeas έγραψε:
> Λές να μήν τους έχω μιλήσει "επίσημα";
> Και τότε με γράφανε, και τώρα θα με γράψουνε.
Το παίρνω πίσω.  Μου απαντήσανε, και ενδιαφέρθηκαν να κοιτάξουν το πρόβλημα.

> Απλά λέω σ' όλον τον κόσμο ποιά είναι η εξυπηρέτηση της Eurobank και ψάχνω
> να βρώ ποιός μπαγλαμάς δίνει αυτά τα περίφημα 'βραβεία εξυπηρέτησης'.
> Μάλλον ο διαφημιστής τους ο ίδιος θά 'ναι..
Το θέμα είναι κάποιος να τους θυμίζει οτι υπάρχουν και άλλα συστήματα εκτός
από τον Explorer, και οτι τα άλλα είναι πιό ασφαλή (δεν είναι μαγαζάκια
αυτοί, τράπεζες είναι).
Πιστεύω οτι η κοινότητα έχει την διάθεση να βοηθήσει τις εταιρίες να
βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους. Με καλό και με κακό τρόπο (ομιλίας).