Καλά τα καταφέρατε!

P. Christeas p_christ at hol.gr
Mon Nov 7 13:13:52 EET 2005

> Σε πήραν στα σοβαρά; Το λέω αυτό γιατί συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις
> γράφουμε λίγο πιο έντονα αλλά και πιο επίσημα, ώστε να καταλάβουν ότι
> σοβαρολογείς.
>
> Του στυλ "Κύριε/Κυρία/Οτιδήποτε, Μπλα μπλα δυσαρεστημένος πελάτης μπλα
> μπλα οι υπηρεσίες που προσφέρετε δεν είναι η αναμενόμενες μπλα μπλα
> σκέφτομαι σοβαρά να φύγω από την τράπεζά σας, αφού δεν μπορείτε να με
> εξυπηρετήσετε μπλα μπλα" (συνήθως σε αυτά πέφτει το μάτι).

Λές να μήν τους έχω μιλήσει "επίσημα";
Και τότε με γράφανε, και τώρα θα με γράψουνε.
Απλά λέω σ' όλον τον κόσμο ποιά είναι η εξυπηρέτηση της Eurobank και ψάχνω να
βρώ ποιός μπαγλαμάς δίνει αυτά τα περίφημα 'βραβεία εξυπηρέτησης'. Μάλλον ο
διαφημιστής τους ο ίδιος θά 'ναι..
Τον λογαριασμό μου σίγουρα θα τον κλείσω, όταν τελειώσω με κάτι εκκρεμότητες
που έχω..