Αυτό είναι λειτοργικό !!! Τι linux μου λέτε...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Nov 3 13:48:20 EET 2005

On 2005-11-03 05:19, Aggelos <marmango at softhome.net> wrote:
> An Indian discovered that nobody can create a FOLDER anywhere
> named as "con".
>
> This is something pretty cool...and unbelievable...
>
> At Microsoft the whole Team, including Bill Gates, couldn't
> answer why this happened!

Είμαι σίγουρος ότι στη Microsoft ξέρουν *ΑΚΡΙΒΩΣ* γιατί γίνεται.
Είναι τόσο παλιό το πρόβλημα.

Παλιότερα υπήρχαν και IRC script exploits που 'κολλούσαν' τα
πάντα παίζοντας με τα 'device names' του DOS, τα οποία έχουν
διατηρήσει για λόγους συμβατότητας τα Windows.

Δεν είναι τίποτα συνταρακτικό.  Απλά άλλο ένα παράδειγμα για το
πως μπορεί κάποιες λάθος αποφάσεις στο στάδιο του σχεδιασμού
μπορεί να συνεχίσουν να βασανίζουν τον κόσμο για δεκαετίες.