Αυτό είναι λειτοργικό !!! Τι linux μου λέτε...

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Thu Nov 3 06:11:48 EET 2005

Aggelos wrote:
> An Indian discovered that nobody can create a FOLDER anywhere named as
> "con".
> This is something pretty cool...and unbelievable...
> At Microsoft the whole Team, including Bill Gates, couldn't answer why
> this happened!
> Try it out yourself...
> ;-)

Μπααααα, ο Gates μάλλον ξέρει. Και αυτό συμβαίνει επειδή το "con" είναι
το όνομα συσκευής που αντιστοιχεί στην (παλιά,γνωστή) κονσόλα. Υπάρχουν
αντίστοιχα ονόματα και για άλλες συσκευές (π.χ. εκτυπωτής) όπως και
επίσης μου είπαν ότι υπάρχει και αντίστοιχο του /dev/null.
Και για να μην παίρνω όλη τη δόξα (:-P) τα παραπάνω τα μεταφέρω όπως μου
τα είπε κάποιος άλλος (Νικόλας με τ'όνομα...)

Tom.