FreeBSD logo

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Nov 2 17:00:24 EET 2005

On 2005-11-02 16:35, DJ Art <djart at hellug.gr> wrote:

> Μα .....
>
> εγώ διαφωνώ.
>
> Αν το πάρουμε από την άποψη των σχεδιαστών, το αποτέλεσμα είναι πολύ
> μοντέρνο, θα έλεγα. Trendy ελκυστική επιλογή χρωμάτων που θυμίζει Apple
> (αυτό το αστραφτερό κόκκινο που σαν να έχει ένα διαφανές πλαστικό
> γυαλιστερό εξωτερικό κάλυμμα)
> Επίσης, μέσα η σφαίρα κάνει κυμματισμούς, δεν είναι συμπαγής.

Δεν έχει τα πιο βασικά χαρακτηριστικά ενός logo, που είχαν ανακοινωθεί
όταν ξεκίνησε ο διαγωνισμός.  Αντιγράφω από την ανακοίνωση:

% Guidance
%     * The logo must be identifiable directly to the Project.
%     * The logo must be original work of the submitter.
%     * The logo should be vector graphics, not a bitmap image.
%     * The logo should be usable in monochrome and color media,
%       including limited colors (say 2 or 3 colors).
%     * The logo must not exploit or offend anyone's sex, race,
%       religion, morality, culture, nor be salacious or
%       pornographic.
%     * The logo must work well with the Beastie mascot so that
%       people are free to put the two images together when
%       desirable.
%     * The logo should convey attributes of the FreeBSD operating
%       system such as high performance (i.e. fast), reliability,
%       etc.

Αυτό το logo δεν είναι ``indentifiable directly to the Project'' γιατί
ήδη χρησιμοποιείται σε μια παρόμοια μορφή -- ενοχλητικά παρόμοια μορφή
-- στο site http://www.gamedaemons.net/

Για ``original work'' δεν ξέρω τίποτα.

Δεν βλέπω πως μπορεί να γίνει εύκολα μετατροπή της γυαλιστερής αηδίας σε
vector graphics, αλλά δεν είμαι ειδικός περί vector graphics, οπότε
μπορεί να κάνω λάθος.

Η γυαλάδα και τα όμορφα shaded μπιχλιμπίδια δεν νομίζω να φαίνονται καλά
σε 2 χρώματα.

Αυτό το logo δεν απέχει ιδιαίτερα από τη συσχέτιση με την "εικόνα" του
διαβόλου, με την οποία υποστηρίζει η Χριστιανική φονταμενταλιστική
πλευρά ότι έχει πρόβλημα.  Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος ο οποίος
θεωρεί τον Beastie προσβλητικό για τις σεβαστές μεν, άσχετες δε με ένα
open source project, απόψεις του περί θρησκείας, δε θα ενοχληθεί από τη
δαιμονοκεφαλή που είναι κάπως περίτεχνα κρυμμένη αλλά πάλι εκεί.

Να συνεχίσω ή είναι πλέον προφανές γιατί συμφωνώ με το Μιχάλη; :-)

> Η γραμματοσειρά είναι sexy με πολλές καμπύλες.

Οι καμπύλες της είναι αντιπαθέστατα κακοσχεδιασμένες και αδικιολόγητα
non-standard.  Μια όμορφη standard γραμματοσειρά, όπως π.χ. η Vera Sans
έχει πολλά πλεονεκτήματα από μια custom αηδία.  Ενα από αυτά είναι ότι
στο XYZ mirror μπορεί άνετα να ανέβει ένα logo που το έφτιαξε ο mirror
admin με την ίδια standard γραμματοσειρά.

> Κοινώς, σαν καλλιτεχνική δουλεία, πιστεύω η Apple θα ζήλευε (ειδικά αν
> φτιάξουν και κανένα desktop theme).

Δεν αποκλείεται.  Ούτε καν που θα κάνω search στο wm.themes.org να δω αν
κάποιος ασχολήθηκε όμως.