FreeBSD logo

DJ Art djart at hellug.gr
Wed Nov 2 16:35:32 EET 2005

On Wednesday 02 November 2005 02:18, Giorgos Keramidas wrote:
> Οντως.  Κι ήταν αναμενόμενο ότι θα είναι υπέρτατη παπαριά.  Επειδή
> αυτοί που ψήφισαν είναι πρωτίστως developers κι όχι σχεδιαστές.

Μα .....

εγώ διαφωνώ.

Αν το πάρουμε από την άποψη των σχεδιαστών, το αποτέλεσμα είναι πολύ
μοντέρνο, θα έλεγα. Trendy ελκυστική επιλογή χρωμάτων που θυμίζει Apple
(αυτό το αστραφτερό κόκκινο που σαν να έχει ένα διαφανές πλαστικό
γυαλιστερό εξωτερικό κάλυμμα)
Επίσης, μέσα η σφαίρα κάνει κυμματισμούς, δεν είναι συμπαγής.

Η γραμματοσειρά είναι sexy με πολλές καμπύλες.

Κοινώς, σαν καλλιτεχνική δουλεία, πιστεύω η Apple θα ζήλευε (ειδικά αν
φτιάξουν και κανένα desktop theme).

Αν το πάρουμε ως developers, αν εγώ ήμουν FreeBSD developer θα ήθελα όλο
το artwork να έχει κεντρικό σημείο το πανέμορφο διαβολάκι :> και όχι
μια απλή σφαίρα με στρογγυλεμένα κέρατα.

Δε νομίζω πως οι developers δεν μπορούν να έχουν καλή κρίση. Αντίθετα,
αν έβαζες μόνο καλλιτέχνες για το κάθε τί, τα πάντα θα ήταν αστραφτερά,
trendy και διαστημικά. Οι developers μπορεί να μην πιάνει το χέρι τους
να φτιάξουν το logo, αλλά μπορούν κάλιστα να παραγγείλουν σε έναν
καλλιτέχνη να φτιάξει από την αρχή το διαβολάκι με super duper
λεπτομέρεια, σκιές και φωτισμό που να γ@μεί και να δέρνει. Άποψη
μπορούν πάντα να έχουν, είναι καθαρά θέμα απόφασης.

.... αλλά μου φαίνεται κι αυτοί φοβούνται από τα επερχόμενα Vista και
είπανε να γίνουνε trendy μπας και βάλει κανένας FreeBSD :-P :-P

Για αυτό προτιμάμε το Linux, γιατί υπάρχει επιλογή. Αν θές trendy, πετάς
ένα SuSE ή ένα Ubuntu και τελειώνει η φασαρία, αν θές κάτι πιο σοβαρό,
μένεις σε άλλη διανομή κοκ ....
:-P

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>