Τονισμος Ελληνικων στο Kubuntu Breezy

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at gmail.com
Tue Nov 1 00:13:22 EET 2005

Καλησπερα σας,

Μολις εγκατεστησα το kubuntu breezy σε δυο υπολογιστες. Το προβλημα ειναι πως
δεν κανει συνδυασμο του τονου με τον χαρακτηρα ωστε να βγαλει τονουμενο
χαρακρηρα αλλα μου εμφανιζει τους τονουμενους χαρακτηρες ετσι: καλημ´ερα.

Δοκιμασα διαφορετικες διαταξεις ελληνικων (μονοτονικα - πολυτονικα) και
διαφορετικους τυπους πληκτρολογιου αλλα τζιφος.

Ακολουθησα καποιες οδηγιες που βρηκα σε ενα how-to του 2002 και το αποτελεσμα
ηταν να μην ανοιγει καν ο Χ.

Το περιεργο ειναι πως στην προηγουμενη εκδοση του kubuntu (αλλα και σε ολες
τις αλλες διαβνομες που εχω χρησιμοποιησει) δεν παρουσιαστηκε ποτε προβλημα
με τα ελληνικα.

Ευχαριστω εκ των προτερων

Φιλικα,

Λουκας