M$ strikes back

Chomwiit chomwitt at yahoo.gr
Tue May 31 02:26:19 EEST 2005

 Από την οπτική ενός υποστηρικτή του
ανοιχτού-ελεύθερου
λογισμικού η επικράτηση των windows δεν θα πρέπει
να προκαλεί πανικό ή φόβο,από την άποψη ότι το
gnu-linux είναι ένα σημαντικό μεν κομμάτι δε του
ελεύθερου λογισμικού.(αν και η ξενόδουλη νοοτροποία
των ελληνικών κυβερνήσεων πάντα μου προκαλεί πανικό..
Με τέτοια μέτρα θα μειωθεί η ανεργία ..,αλλά όχι των
ελλήνων προγραμματιστών...;-) )
 Και κατα την αποψή μου ίσως πρέπει να προσεγγίσουμε
την επικράτηση των  windows oxi με αμυντική καθαρά
διάθεση αλλά με μια διάθεση προσαρμογής που θα έχει
στον
πυρήνα της το σκεπτικό ότι 'έτσι εχόντων των πραγμάτων
πως θα μπορέσω μέσα από την πλατφόρμα των windows
να οδηγήσω όλο και περισσότερους νέους προγραμματιστές
,power users ,end-users στον χώρο του
ανοιχτού-ελεύθερου
λογισμικού ; '
  Αν έχουμε σαν στόχο να δημιουργήσουμε επιπλέον
εισόδημα ,απαραίτητο για την επιβίωση της 'κοινότητας'
του ελεύθερου λογισμικού, θα πρέπει περισσότερο να μας
απασχολεί το παραπάνω ερώτημα παρά το να πείσουμε τον
άλλον να βάλει linux.
  Εξάλλου  δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι στον τομέα
που είναι σαφώς ανώτερα τα windows (στην υποστήριξη
περιφερειακών) δεν μπορούν να κάνουν πολλά οι έλληνες
προγραμματιστές.Είναι έξω από τις δυνάμεις των
προγραμματιστών.Είναι αντίθετα τομέας απόλυτα
ελεγχόμενος από τις πολυεθνικές του hardware.
Είναι σαν να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο πιστεύω
το να δαπανούμε τόσο κόπο και προσπάθεια στο να
δουλεύει το χ περιφερειακό με το λίνουξ.
  Δεν θέλω να γίνω κακός.Προσωπικά έχω ασχοληθεί με
το λίνουξ χιλιάδες ώρες .Απλά τώρα που βγήκα στην
βιοπάλη της επαρχίας με στεναχώρια βλέπω ότι δεν
μπορεί όλος αυτός ο χρόνος να μεταφραστεί σε χρήμα.Και
αν κάποιον νέο πχ φοιτητή τον στεναχωρεί η επικράτηση
των windows εμένα μου προκαλεί και πόνο αφού βλέπω τον
κάθε τυχάσπαρτο μετεωρίτη που μυρίστηκε χρήμα  να
βγάζει
διπλά και τρίδιπλα από μένα σε ένα χώρο που τον πονάω
διπλά και τρίδιπλα από αυτόν.
  Ας είναι όμως.. Ελπίζω όταν περάσουν οι εποχές του
glamour της πληροφορικής,όταν ο κόσμος την αντικρύσει
στις πραγματικές της διαστάσεις και όχι μέσα
από τους παραμορφωτικούς φακούς των εμπόρων που θέλουν

να κάνουν μια αρπαχτή , όταν καταλαγιάσει η σκόνη όταν

η οικονομική κατάσταση του μέσου έλληνα χειροτερέψει
ακόμα περισσότερο,όταν η χρυσή αγελάδα στερέψει και τα
τρωκτικά αραιώσουν τότε θα ξεκαθαρίσει η ήρα από το
στάρι.