Ακόμα νεότερα:Slackware 10.1 και Ελληνοποίηση

Γιώργος Χριστόπουλος kalidona at hotmail.com
Mon May 30 18:33:51 EEST 2005

Ακολούθησα και μια ακόμα συμβουλή του μέλους "Πιστιόλης Κωνσταντίνος
<pistiolis at ts.sch.gr>" *ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ* σχετικά με το xterm το οποίο δεν εμφάνιζε
ελληνικούς χαρακτήρες. Πράγματι με την εντολή xterm -lc όλα πήγαν καλά.

1.Πως θα ορίσω την εντολή alias xterm='xterm -lc' ώστε να εκτελείται
αυτόματα
όπως τα άλλα aliases που υπάρχουν στο συστημά μου. π.χ το alias

2. Στο /etc/profile.d/lang.sh  όρισα export LANG=el_GR. Μου είχε προταθεί να
ορίσω και export LC_CTYPE=el_GR ή ακόμα καλύτερα export LC_ALL=el_GR. Τι από
τα παραπάνω δύο να ορίσω και παίζει ρόλο αν πρέπει να βρίσκονται πάνω ή κάτω
από το export LANG=el_GR;