Νεότερα:Slackware 10.1 και Ελληνοποίηση

Γιώργος Χριστόπουλος kalidona at hotmail.com
Sat May 28 15:35:45 EEST 2005

Τα νεότερα από την προσπάθεια εξελληνισμού του Slackware 10.1 είναι τα εξής:
Ακολούθησα επακριβώς τις υποδείξεις του μέλους Dimitris Jemos οι οποίες ήταν
κατατοπιστικές *ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ* και είχαν ως εξής:

***Για locale el_GR , στο slackware 10.1
Κάνουμε τα εξής:
1) στο  etc/profile.d/lang.sh  βάζουμε export LANG=el_GR
2) στο /etc/rc.d/rc.keymap  βάζουμε
if [ -x /usr/bin/loadkeys ]; then
  /usr/bin/loadkeys gr.map
fi

3) στο /etc/rc.d/rc.font βάζουμε setfont -v iso07.16
4) στο /etc/profile βάζουμε echo -ne "\033(K\033)K" > /dev/tty
και
5) Και για το Xwindow περιβάλλον βάζουμε truetype fonts που υπάρχουν στο
http://savannah.nongnu.org/download/freefont/  και απο
http://corefonts.sourceforge.net
6) στο /etc/X11/xorg.conf προσθέτουμε
Option "XkbLayout"  "us,el"
Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll" ***

Και τώρα τα αποτελέσματα. Έχω ελληνιικά στην κονσόλα με alt_shift και βλέπω
κανονικά αρχεία και φακέλους με ελληνικούς χαρακτήρες. Στο KDE και GNOME έχω
ελληνικά παντού εκτός από ένα καθοριστικό σημείο το οποίο υποθέτω εξηγεί
πολλά άλλα "περίεργα" που συμβαίνουν. Αν εκκινήσω το xterm δεν βλέπω και δεν
γράφω ελληνικούς χαρακτήρες.

Και εδώ αρχίζουν τα προβλήματα. Στα άλλα γραφικά περιβάλλοντα twm, blackbox
έχω ελληνικά μόνο στην κονσόλα rxvt και όχι στο xterm. Επίσης με όδήγό το
πρόγραμμα abiword διαπίστωσα ότι έχω ελληνικό μενού αλλά το παράθυρο του
προγράμματος έχει ακαταλλαβίστικους χαρακτήρες. Στα γραφικά περιβάλλοντα
xfce4 και fluxbox έχω ελληνικά στα μενού αλλά και στο μενού του abiword
καθώς επίσης και στο παράθυρο του προγράμματος *χωρίς τίτλο κ.τ.λ*. Αλλά
πάλι το xterm αρνείται να δει ελληνικά.

Που οφείλεται αυτή η περίεργη συμπεριφορά των τερματικών αλλά και των
διαχειριστών παραθύρων-γραφικά περιβάλλοντα με τα ελληνικά; Μήπως θα πρέπει
να παραμετροποιήσω ένα ένα τα γραφικά περιβάλλοντα που εμφανίζουν
προβλήματα;