SSL

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sat May 28 14:54:08 EEST 2005

* Antonios Christofides [2005-05-28 13:10]:
> Θέλω λοιπόν να μετατρέψω το squirrelmail να χρησιμοποιεί ssl, και να
> εγκαταστήσω και κάποιο ssl σύστημα που να μου επιτρέπει να βλέπω τα
> αρχεία μου από το web.

Μια ιδέα για να βλέπεις τα αρχεία σου θα ήταν να ενεργοποιήσεις το
WebDAV στο Apache που τρέχει στο server - τα Windows βλέπουν φακέλους
WebDAV πολύ βολικά. Αν και δεν το έχω δοκιμάσει, φαντάζομαι ότι αν
ενεργοποιήσεις τη ρύθμιση για proxy, θα δουλεύει και το WebDAV μέσω του
proxy.

Ένα άρθρο που εξηγεί σχετικά:

http://www.serverwatch.com/tutorials/article.php/2176771

(βασικά το πρώτο που έβγαλε το Google γράφοντας «webdav apache»).

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr