router security

Mario Saturno m.saturno at nectarine.it
Fri May 27 12:20:07 EEST 2005

On 27 Μαϊ 2005, at 11:43 , Alexandros Kosiaris wrote:
> Χμμμμ... NetRoute-D2. Μεχρι στιγμής σκεφτόμουν το Speedtouch αλλα
> είναι ενδιαφέρουσα η πρόταση σου. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα
> στείλε κανα μαιλ ειδάλλως να το προτιμήσουμε.
> --
> Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
> e-mail : alex at noc.ntua.gr
> Public Key Fingerprint :
> D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074
>
> --

Δεν έχω ασχοληθεί πάρα πολύ με τον router μου "SpeedTouch 530". Tο μόνο
"κακό" που έχω παρατηρίσει για την ώρα είναι ότι από default νομίζω πως
είναι προσπελάσημη η πόρτα 80. Kι ότι αν βάλεις 1 κωδικό, ότι όνομα
χρήστη και να βάλεις αν βάλεις το σωστό κωδικό μπαίνεις μέσα. Eπειδή η
πόρτα telnet δεν ακούει στο internet είμαι μια χαρούλα βέβαια.. δεν έχω
δα και μεγάλο δύκτιο να ανυσηχώ.. lately είναι συνέχεια down και το
φορητό και το σταθερό.

Mario Saturno
m.saturno at nectarine.it